torsdag 28 november 2013

♥ Skrivbord från Bruka


Bild: Ikea.se och Bruka.se

Är hemma med lillkillen för andra dagen. Han är snorig och jag blev det jag med. Sablars höst och vinter! Imorgon hoppas vi dock att vi är redo för en dag på jobbet och förskola. Hoppas att lilltjejen håller sig kry. Såg att näsan börjat rinna på henne med, men pigg som vanligt var hon i morse.

Har spanat på garderob, byrå och skrivbord på nätet när tid funnits. Har kärat ner mig i Brukas skrivbord med betongskiva. Mmmm! Snyggt! Meeen ack så dyrt! Dyrt och snyggt går dock ofta hand i hand ;)

Garderoben ovan från Ikea är den vi kikat på, så väljer man egna handtag till. Vi ska ha några fler lådor invändigt hade vi tänkt. Den slukar ju massor så känns dumt att köpa någon annan modell.

I helgen hoppas vi att alla är friska. Maken ska lulla runt på stadens Öl & Whiskymässa och tro att han kan något om smaker. Förra året kom han hem med broschyrer och hade köpt sån "jättegod" fudge. Blä vad den smakade tyckte jag, men så är jag ju inte så kunnig  i branschen :)

Inga kommentarer: